Szolgáltatások

Tekintse át szolgáltatásainkat, dolgozzon velünK!

Együttműködéseink alatt komoly hangsúlyt fektetünk arra, hogy elégedettek legyenek partnereink. Legyen szó munkaerő kölcsönzésről, vagy épp közvetítésről, bízhat szakértelmünkben.

Raktári árumozgatás be-kitárolás

Logisztikai központok kapacitásának hatékony kihasználása érdekében elengedhetetlen a raktárba beérkező, illetve kiszállításra kerülő szállítmányok gyors, szakszerű elhelyezése, be, illetve kitárolása, és a kapcsolódó adminisztrációs folyamatok végrehajtása.

Cégünk foglalkoztatottjai partnereink raktározási rendszerét megismerve végrehajtják a gyors és hatékony árumozgatásokat, ezzel felgyorsítva a raktári folyamatokat. 

A partnerek kérésének megfelelően több típusú anyagmozgató eszközzel a be-és kiszállított árukat cégünk alkalmazottai az előírt raktári folyamatok alapján helyre tárolják, illetve elvégzik a rakodási és egyéb feladatokat is. 

Foglalkoztatottjaink rendelkeznek a különböző emelőgépekhez szükséges vizsgákkal, és képzésekkel, valamint a terület sajátosságainak megfelelő munka és tűzvédelmi oktatásban is részesülnek.

Partnereink igényeinek maximális kiszolgálása érdekében kollégáinkat folyamatosan képezzük, igény szerint speciális képzésekre is beiskolázzuk.

Komissió összekészítés, ellenőrzés

A logisztikai raktáregység árukészlet pontosságának meghatározó tényezője a kiszállításra összekészített árumennyiségek pontos kiszedése, mint mennyiségi, mint áruegyezési szempontból. 

Hosszú ideje végzünk ilyen jellegű tevékenységet, így nagy pontossággal és precíz munkavégzéssel tudjuk biztosítani partnereink árukészletének kezelését a raktári kiszállításokkor. A partnereink rendszerének kezelését minden komissió összekészítést végző kollégánknak megtanítjuk, és elvégezzük a szükséges ismétlődő képzéseket is, hogy a lehető legfelkészültebb, és napra kész munkát tudják végezni. 

A partnerek maximális igényeit kiszolgálva nem csak az áru összekészítését hajtjuk végre, hanem igény szerint egy külön csoport ezeket ellenőrzi is, szúrópróbaszerűen, vagy egy adott metódus alapján.  Kollégáinkat a partner kérésének megfelelően, mint papír alapú, mint scanner-es rendszer kezelésére képezzük. 

A komissió ellenőrzések során tapasztalt eltérésekről igény szerint heti vagy havi, de akár napi riportokat készítünk, annak érdekében, hogy az összekészítést végző személyek alkalmasságáról megbízóink naprakészek legyenek.

Címkézés, csomagolás

A magyarországi logisztikai raktárak többségében található olyan árucikk, amely akár az Európai Unióból, akár harmadik országból érkezik.  Ezeknek a termékeknek a jogszabályi előírásokat betartva el kell látni magyar nyelvű tájékoztatóval. 

A másik címkézéshez kapcsolódó partneri igény szokott lenni, hogy az adott terméket annak tartalmára, szavatosságára, összetételére 4 vonatkozó külön gyári csomagoláson fel nem tüntetett adatokkal kell felcímkézni.

Cégünk címkézési feladatok ellátásában nagy gyakorlattal rendelkezik, több logisztikai raktárban végzünk hasonló jellegű tevékenységet. Alkalmazottainkat egy a területre általunk delegált képviselő felügyeli annak érdekében, hogy ezen a területen meghatározott normák és elvárások maximálisan legyenek betartva partnereink megelégedésére. 

A címkézési feladatokat megbízóink kéréseinek megfelelően a szükséges eszközöket igény szerint biztosítva (kivéve termékcímke) végezzük el.  A címkézési szolgáltatás teljeskörű nyújtása magában foglalja a termék kartonból történő kicsomagolását, a címke felhelyezését, a karton visszazárását.

Adminisztrációs szolgáltatás

A logisztikai egységek napi működésének elengedhetetlen része az árumozgatások, ki-betárolások, átmozgatások, selejtezések és egyéb raktári mozgások adminisztrációja.  Cégünk a partnerek igényei alapján az egyszerű árumozgástól a komplex adminisztrációs tevékenységig minden típusú feladat végrehajtását vállalja. 

Ezen a területen munkát végző kollégáink kiválasztásánál nagy hangsúlyt fektetünk a hasonló területen szerzett tapasztalatok, ismeretek meglétére. Megbízóink igénye alapján amennyiben erre szükség van, az adott területre nyelvismerettel rendelkező munkatársakat is tudunk biztosítani. 

Az adminisztratív területen dolgozó kollégáink magas szintű számítógép ismerettel, szükség esetén erre vonatkozó szakvizsgával rendelkeznek.

Igény esetén az adminisztrációt végző kollégák heti, vagy havi riportot készítenek az árukészlet mozgásáról, a selejtezésekről, az adott területre vonatkozó minden jellegű mennyiségi és minőségi változásról.

Takarítás

Logisztikai egységekben elvégzett napi munkák következtében a raktári területeken különböző jellegű hasznosítható vagy veszélyes hulladék keletkezik. Cégünk vállalja a raktári egységek, illetve az egységekhez tartozó irodahelységek napi takarítását, illetve időszakos nagytakarítását.

A megrendelő igényeit szem előtt tartva, és amennyiben erre felkérést kapunk, a kézi takarító eszközök mellett biztosítani tudjuk a gépi takarítást is.  Cégünk által használt tisztítószerek mindegyike megfelel az erre vonatkozó jogszabályoknak és ÁNTSZ előírásoknak.  A speciális tisztítást igénylő területekre előzetes felmérést követően tudunk felkérni olyan partnercéget, aki ezekhez a takarításokhoz szükséges vegyszereket, és speciális takarítóeszközöket is tud részünkre biztosítani. 

Raktári egységekhez tartozó irodahelységek takarítását kiemelt figyelemmel kezeljük, munkatársaink mindegyike rendelkezik szakmai tapasztalattal az irodatakarítás tekintetében, valamint minden kiemelt értékkel felszerelt épület takarításához alkalmazott személyzet minden tagja rendelkezik erkölcsi bizonyítvánnyal is, melyet a megbízás létrejöttekor a partner rendelkezésére
bocsájtunk.

VEGYE IGÉNYBE SZOLGÁLTATÁSAINKAT!

Munkánk során ügyelünk arra, hogy Ön maximálisan elégedett lehessen. Tegyen próbára minket, kérjen ajánlatot, és mi a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot!